Thuisbrengservice bij toprestaurant: ‘Onderdeel van de totaalbeleving’

Stel je voor. Je hebt besloten tijdens de kerstdagen culinair te gaan genieten bij het befaamde restaurant Parkheuvel in Rotterdam. Daar schuif je op eerste of tweede kerstdag aan voor een 9-gangendiner, inclusief amuses. Het begeleidende wijnarrangement klinkt óók wel heel verleidelijk, maar … je moet toch weer naar huis rijden. Niets is minder waar! Restaurant Parkheuvel biedt namelijk de gelegenheid om gebruik te maken van de thuisbrengservice van Jeeves. “Een topavond in het restaurant kun je op deze manier ook goed afsluiten.”

Noordzeekrab met grapefruit, munt, appel, rettich en witte miso. Ganzenlever met rode biet, pure chocolade, Pinot gris en appel. Hertenrugfilet met lavas, rode biet, kweepeer en Chartreuse. En een kerstbal van passievrucht, pure Valrhona chocolade, abrikoos en whiskey. Het zijn enkele van de tongstrelende gerechten op het kerstmenu van restaurant Parkheuvel. Dat telt maar liefst 9 gangen én biedt uiteraard de mogelijkheid om hierbij een prachtig wijnarrangement te bestellen. Zo maakt Parkheuvel zijn tweesterren-faam meer dan waar.

‘Thuisbrengservice standaard in de horeca’

Twijfelen over het wijnarrangement hoeven gasten dus niét. Het restaurant biedt immers al sinds 2013 een thuisbrengservice, in samenwerking met Jeeves. Die wordt via de website van Parkheuvel onder de aandacht gebracht. “Het is mogelijk om bij het reserveren van een tafel aan te geven dat men na afloop van het diner graag thuis wil worden gebracht”, legt directie-assistente Stephanie Brevet uit.

>>> Benieuwd naar onze chauffeursdiensten voor uw bedrijf? Check het hier

Gasten worden dan door een chauffeur in hun eigen auto naar huis gebracht. “Onze gasten ervaren deze service als erg prettig”, weet Stephanie. “Ze kunnen zo zorgeloos dat wijnarrangement bij hun diner nemen.” Ze ziet de thuisbrengservice absoluut als een meerwaarde: “Dat zou wat mij  betreft standaard mogen zijn in de horeca. Na een avond lekker eten wil je ook weer veilig thuiskomen. Het is onderdeel van de totaalbeleving.”

Afstemming tussen brigade en thuisbrengservice

De thuisbrengservice wordt zowel binnen als buiten Rotterdam ingezet. Stephanie: “Wij vragen het adres, zorgen voor de afstemming met Jeeves en die zorgen dat er mooi op tijd een chauffeur hier staat. We bieden het niet op de avond zelf aan, gasten kunnen dit alleen bij hun reservering aangeven.” In het restaurant houdt de brigade er rekening mee wanneer gasten gebruik maken van de thuisbrengservice. Restaurantmanager en sommelier Jean Luc Etienne: “Wij weten op voorhand wanneer gasten worden opgehaald. Dan zorgen we er ook voor dat ze klaar zijn wanneer de chauffeur binnenkomt. Die hoeft eigenlijk nooit lang te wachten.”

Jean Luc merkt dat zijn gasten de mogelijkheid om thuisgebracht te worden positief ervaren. “Het is ook niet zo dat dit alleen in het weekend gebeurt. Het kan hier elke dag.” Parkheuvel is overtuigd van de thuisbrengservice, als een prettig element in het brede pakket aan gastvrijheid en service richting de gasten. Stephanie: “Een topavond in het restaurant kun je op deze manier ook goed afsluiten. Dat is ook voor ons een fijn gevoel.”

Lees ook: Wat is valet-parking: betekenis en toepassing in de praktijk 

Meer informatie aanvragen


Terug naar blog overzicht





Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een: