https://jeeves.nl/app/themes/jeeves-theme/dist/images/header-notification-image.png
Zorg jij ook graag voor anderen? Kom bij ons werken!
Jeeves logo
Jeeves logo

Kenmerken van onze thuisbrengservice

Creëer een oplossing voor uw patient

c Created with Sketch.

Gaat met uw patiënt mee in de auto of het OV.

c Created with Sketch.

Gemakkelijk via uw site te reserveren.

c Created with Sketch.

Landelijk inzetbaar.

c Created with Sketch.

Betrouwbaarheid vanuit uw naam.

c Created with Sketch.

Kosteloos voor uw ziekenhuis.

c Created with Sketch.

Goedkoper voor uw patiënt.

Kosteloos uw diensten uitbreiden?

Vraag een gratis offerte aan

Uw waardering zal stijgen

Ziekenhuizen kunnen patiënten deze extra stress ontnemen door het aanbieden van een thuisbrengservice. Met deze service rijdt een chauffeur de patiënt in de eigen auto van het ziekenhuis naar huis, of begeleidt de patiënt in het openbaar vervoer. De patiënt bespaart naasten de nodige tijd, bespaart zichzelf een heenrit met de taxi naar het ziekenhuis en wordt door de thuisbrengservice met eigen auto volledig ontzorgd.

Gemakkelijk regelen

Het aanbieden van deze thuisbrengservice via de website toont aan dat uw ziekenhuis een patiëntgericht en seniorvriendelijk ziekenhuis is die bijdraagt aan de zelfredzaamheid van mensen. De service kost een ziekenhuis geen geld en geen inspanning, maar levert veel op: een tevreden patiënt die ervaart dat u zijn of haar belang voorop stelt!

"Bekijk hoe mijn gemiddelde werkdag eruit ziet."

Sommige externe aanbieders nemen het niet zo nauw met het serviceniveau. “Des te meer kunnen wij ons onderscheiden met onze eigen valet-parking service”, vertelt Yassin Saddiki, commercieel manager van de Rotterdamse luchthaven.

rotterdam
Yassin Saddiki Commercieel Manager

“Patiënten hebben al stress, dan is het belangrijk dat ze zich niet druk hoeven te maken over het parkeren.”

Parkeerservice bij St. Anna: ‘Stress verminderen is een groot goed voor ziekenhuizen’
Nicole Muntendam Hoofd Hotelservices

“Onze gasten ervaren deze service als erg prettig”, weet Stephanie. “Ze kunnen zo zorgeloos dat wijnarrangement bij hun diner nemen.”

Thuisbrengservice bij toprestaurant: ‘Onderdeel van de totaalbeleving’
Stephanie Brevet Directie assistente

“Ook op verzoek van de gemeente hebben we naar oplossingen gezocht om de parkeerdruk te verminderen”, vertelt Bart Jansen, die als adviseur betrokken is bij het parkeerbeleid van Alrijne.

Alrijne onthaalt patiënten en bezoekers gastvrij met nieuwe parkeerservice
Bart Jansen Adviseur parkeerbeleid
Yassin Saddiki Commercieel Manager
Nicole Muntendam Hoofd Hotelservices
Stephanie Brevet Directie assistente
Bart Jansen Adviseur parkeerbeleid
Ik wil mijn patiënten een oplossing bieden als ze niet alleen kunnen vertrekken!
Contact