Poliregisseur

‘Voorkom stress in de wachtkamer door een persoonlijke benadering van de patiënt’

Van wachten in het ziekenhuis wordt niemand blij. Sterker nog, de beleving van wachttijden speelt een grote rol in de patiënttevredenheid. Zeker als er sprake is van gebrekkige informatievoorziening of een volle wachtkamer, leidt wachten tot ontevredenheid en onrust bij patiënten en uiteindelijk ook bij medewerkers op de polikliniek.

Een Poliregisseur ontzorgt patiënten door hen niet in de wachtkamer van het ziekenhuis, maar in een gastvrije ruimte als het restaurant op te vangen. Terwijl de patiënt een kopje koffie nuttigt, houdt de Poliregisseur op een Ipad of via een laptop bij hoeveel wachtenden er nog zijn. Met nog twee wachtenden te gaan, krijgt de patiënt een seintje dat hij of zij zich naar de wachtkamer kan begeven.

Tijdens alle contactmomenten ervaart de patiënt een stukje aandacht zoals je van een gastvrij ziekenhuis mag verwachten. Op de polikliniek is de patiënt minder gestrest, hebben de assistenten het rustiger aan de balie en kan de arts zijn of haar werk beter verrichten. Een win-winsituatie voor zowel de patiënt als het ziekenhuis!

Heeft u interesse in een Poliregisseur van Jeeves? We komen graag met u in contact!

Bekijk alle diensten van Jeeves voor ziekenhuizen

Lees ook:

> Wachtbeleving in het ziekenhuis: 6 tips om wachten voor patiënten te verzachten

> Blog: Wachttijden

Onderweg,
en tòch thuis!



Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een:


done!

Ja, neem contact met mij op!