https://www.jeeves.nl/app/themes/jeeves-theme/dist/images/header-notification-image.png
Zorg jij ook graag voor anderen? Kom bij ons werken!
Jeeves logo
Jeeves logo

Kenmerken van onze app

Het persoonlijke verlengstuk van uw ZIS

c Created with Sketch.

Koppelt direct aan de afspraken van uw poli’s.

c Created with Sketch.

Volledig AVG proof.

c Created with Sketch.

Begeleidt uw patient naargelang positie ten opzichte van uw ziekenhuis.

c Created with Sketch.

Herinnert uw patient aan het aanvullen van gegevens.

c Created with Sketch.

Laat uw no-show drastisch dalen.

c Created with Sketch.

Volledig in uw huisstijl.

Uw eigen app is al ontwikkeld voor u!

Vraag een gratis offerte aan

De afsprakenkaart

‘Mijn afsprakenkaart ben ik altijd kwijt, maar mijn telefoon nooit’. Deze quote van een gebruiker van de Patient Journey app is treffend. Ziekenhuizen besteden veel tijd en geld aan afspraken met patiënten. Denk aan het invullen van afsprakenkaarten en het versturen van brieven en sms’jes om mensen aan de afspraak te herinneren. Desondanks is de eveneens kostbare ‘no show’ in ziekenhuizen relatief hoog. De Patient Journey app speelt hierop in. Op deze tool staan aankomende afspraken in de juiste volgorde en zijn oude afspraken terug te vinden. Bij een nieuwe afspraak ontvangt de patiënt thuis, onderweg, bij het ziekenhuis en na afloop relevante notificaties. Na afloop ontvangt de patiënt het verzoek om de afspraak te beoordelen. Dit patiënttevredenheidsonderzoek kan desgewenst worden gekoppeld aan bijvoorbeeld Zorgkaart Nederland.

Persoonlijke communicatie zonder dat het u tijd kost

Met de Patient Journey app kunnen ziekenhuizen patiënten realtime van informatie voorzien, ook bij tussentijdse wijzigingen. Dit vergroot de efficiency van het ziekenhuis en bovendien de patiënttevredenheid. De gebruiksvriendelijke app kan desgewenst eenvoudig worden gekoppeld aan het patiëntenportaal van het ziekenhuis en voldoet aan alle Europese wetgeving rondom privacy en beveiliging. De Patient Journey app stelt ziekenhuizen in staat om afspraken met patiënten te optimaliseren!

"Bekijk hoe mijn gemiddelde werkdag eruit ziet."

Media berichtten afgelopen zomer dat sommige aanbieders het niet zo nauw nemen met het serviceniveau. “Des te meer kunnen wij ons onderscheiden met onze eigen valet-parking service”, vertelt Yassin Saddiki, commercieel manager van de Rotterdamse luchthaven.

rotterdam
Yassin Saddiki Commercieel Manager

“Patiënten hebben al stress, dan is het belangrijk dat ze zich niet druk hoeven te maken over het parkeren.”

Parkeerservice bij St. Anna: ‘Stress verminderen is een groot goed voor ziekenhuizen’
Nicole Muntendam Hoofd Hotelservices

“Onze gasten ervaren deze service als erg prettig”, weet Stephanie. “Ze kunnen zo zorgeloos dat wijnarrangement bij hun diner nemen.”

Thuisbrengservice bij toprestaurant: ‘Onderdeel van de totaalbeleving’
Stephanie Brevet Directie assistente

“Ook op verzoek van de gemeente hebben we naar oplossingen gezocht om de parkeerdruk te verminderen”, vertelt Bart Jansen, die als adviseur betrokken is bij het parkeerbeleid van Alrijne.

Alrijne onthaalt patiënten en bezoekers gastvrij met nieuwe parkeerservice
Bart Jansen Adviseur parkeerbeleid
Yassin Saddiki Commercieel Manager
Nicole Muntendam Hoofd Hotelservices
Stephanie Brevet Directie assistente
Bart Jansen Adviseur parkeerbeleid
Ik wil digitale hospitality!
Contact