Patient Journeys

‘Vergroot de patiënttevredenheid met de hospitality services van Jeeves’

Aandacht voor patiënten en bezoekers is een groot goed voor ziekenhuizen. Vooral op momenten van spanning en onzekerheid zijn hospitality services cruciaal voor de beleving van de gast. Het gastvrije ziekenhuis dat inzet op gemak, snelheid en vriendelijkheid kan rekenen op een hogere patiënttevredenheid en meer patiënten in de toekomst.

Gelukkig zijn veel ziekenhuizen ambitieus op het gebied van gastvrijheid. Om deze ambitie mede vorm te geven, heeft Jeeves verschillende diensten ontwikkeld voor ziekenhuizen:

Parkeerservice / Gastvrouwen en gastheren / Poliregisseur / Mantelzorg / Thuisbrengservice / Patient journey app / Jeeves Uitzendbureau

Parkeerservice

‘Stel patiënten en bezoekers gerust met parkeren voor het ziekenhuis’

_MG_1305

Gastvrouwen en gastheren

‘Maak een perfecte eerste indruk voor het ziekenhuis’

_MG_0798

Poliregisseur

‘Voorkom stress in de wachtkamer door een persoonlijke benadering van de patiënt’

MG_1228_logo

Mantelzorg

‘Een kortere ligduur door zorg na de ziekenhuisopname’

F65B35DE_result

Thuisbrengservice

‘Ontzorg de patiënt in het vervoer van het ziekenhuis naar huis’

_MG_0913_main

Patient journey app

‘Patiënten efficiënt en servicegericht informeren over ziekenhuisafspraak’

appicon

Jeeves Uitzendbureau

‘Gastgerichte professionals voor alle niet-medische functies’

_MG_1127

Als sociale onderneming staat Jeeves garant voor professionele medewerkers die oog hebben voor de behoeften van patiënten en bezoekers. Bij parkeerproblemen, een verbouwing of verhuizing, een evenement of structureel: de aandacht voor uw gast is met de hospitality services van Jeeves in vertrouwde handen.

Jeeves enquêteert doorlopend onder haar cliënten

‘Wij vinden deze mensen fantastisch. Ze zijn zo vriendelijk en behulpzaam, wat door zowel patiënt als medewerker als erg prettig wordt ervaren.’

Medewerker van het Flevoziekenhuis

‘Deze gastheren en gastvrouwen zijn onmisbaar. Denk aan alleenstaande ouderen van wie de mobiliteit niet meer optimaal is. Sommigen hebben geen familie om hen te begeleiden. Met de hulp van de gastheren en gastvrouwen is er geen chaos bij de hoofdingang.’

Patiënt uit Velp bij Ziekenhuis Rijnstate

33% van de ziekenhuizen in Nederland maakt gebruik van Jeeves, o.a.:




Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een:


done!

Ja, neem contact met mij op!