Patient Journeys

Uw no-show omlaag, de beleving van patiënt omhoog.
Onze Afspraken app in uw huisstijl herinnert en begeleidt
uw patiënt. 

Uw patiënt kan voor de deur uitstappen,
onze Parkeerservice parkeert de auto. Alle aandacht voor de afspraak en angstreductie.

Het verkleinen van afstanden is belangrijk voor uw ziekenhuis.
Onze 
Shuttleservice levert u een shuttle met chauffeur in uw
huisstijl en elektrisch.

Ondersteuning voor de patiënt begint niet in het ziekenhuis
maar voor uw entree buiten. Onze
Gastvrouwen & -heren helpen uw patiënt.

Waarom een volle wachtkamer?
Onze 
Poli Regisseur  vangt uw patiënt op in het restaurant.

Bij veel behandelingen mag de patiënt niet naar huis rijden.
Een Thuisbrengservice chauffeur rijdt uw patiënt in de eigen auto naar huis.

Een oudere patiënt en haar mantel hebben extra (na)zorg nodig. Bijvoorbeeld met een mantelzorger die de eerste nachten blijft slapen.

Medewerkers van Jeeves maken heel veel mee
voor de entree van ziekenhuizen. Dat maakt ze de ideale personen om
uw  
frontoffice, receptie, telefonie, etc. te ondersteunen.

Jeeves enquêteert doorlopend onder haar cliënten

Wij vinden deze mensen fantastisch. Ze zijn zo vriendelijk, behulpzaam wat door zowel patiënt als medewerker erg prettig wordt ervaren. Medewerker van het Flevoziekenhuis.

Deze gastheren en – vrouwen zijn onmisbaar, daarbij denkend aan alleenstaande ouderen waarvan mobiliteit niet meer optimaal is, sommigen hebben geen familie om hen te begeleiden. Met hun hulpgeen chaos bij de hoofdingang, ze zijn onmisbaar. Patiënt uit Velp bij Ziekenhuis Rijnstate.

33% van de ziekenhuizen in Nederland maakt gebruik van Jeeves, o.a.:




Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een: