Patient Journeys

‘Vergroot de patiënttevredenheid met de hospitality services van Jeeves’

Aandacht voor patiënten en bezoekers is een groot goed voor ziekenhuizen. Vooral op momenten van spanning en onzekerheid zijn hospitality services cruciaal voor de beleving van de gast. Het gastvrije ziekenhuis dat inzet op gemak, snelheid en vriendelijkheid kan rekenen op een hogere patiënttevredenheid en meer patiënten in de toekomst.

Gelukkig zijn veel ziekenhuizen ambitieus op het gebied van gastvrijheid. Om deze ambitie mede vorm te geven, heeft Jeeves verschillende diensten ontwikkeld voor ziekenhuizen:

Parkeerservice

‘Stel patiënten en bezoekers gerust met parkeren voor het ziekenhuis’

Gastvrouwen en gastheren

‘Maak een perfecte eerste indruk voor het ziekenhuis’

Poliregisseur

‘Voorkom stress in de wachtkamer door een persoonlijke benadering van de patiënt’

Mantelzorg

‘Een kortere ligduur door zorg na de ziekenhuisopname’

Thuisbrengservice

‘Ontzorg de patiënt in het vervoer van het ziekenhuis naar huis’

Shuttleservice

‘Te weinig parkeerplaatsen? Een shuttleservice is het beste alternatief’

Patient Journey app

‘Patiënten efficiënt en servicegericht informeren over ziekenhuisafspraak’

Jeeves Uitzendbureau

‘Gastgerichte professionals voor alle niet-medische functies in het ziekenhuis’

Als sociale onderneming staat Jeeves garant voor professionele medewerkers die oog hebben voor de behoeften van patiënten en bezoekers. Bij parkeerproblemen, een verbouwing of verhuizing, een evenement of structureel: de aandacht voor uw gast is met de hospitality services van Jeeves in vertrouwde handen.

33% van de ziekenhuizen in Nederland maakt gebruik van Jeeves, o.a.:




Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een:


done!

Ja, neem contact met mij op!