Kenmerken van onze app
Het persoonlijke verlengstuk van uw ZIS
Koppelt automatisch aan de afspraken van uw poli’s.
Volledig AVG proof.
Zorgt dat uw patiënt niet te vroeg en niet te laat is, zodat uw productie op peil blijft ondanks de 1,5 meter.
Laat uw patiënt de Corona vragenlijst invullen vlak voor aankomst.
Laat uw no-show drastisch dalen.
Volledig in uw huisstijl.
Uw eigen app is al ontwikkeld voor u!
Vraag een gratis offerte aanDe afsprakenkaart
‘Mijn afsprakenkaart ben ik altijd kwijt, maar mijn telefoon nooit’. Deze quote van een gebruiker van de Patient Journey app is treffend. Ziekenhuizen besteden veel tijd en geld aan afspraken met patiënten. Denk aan het invullen van afsprakenkaarten en het versturen van brieven en sms’jes om mensen aan de afspraak te herinneren. Desondanks is de eveneens kostbare ‘no show’ in ziekenhuizen relatief hoog. De Patient Journey app speelt hierop in. Op deze tool staan aankomende afspraken in de juiste volgorde en zijn oude afspraken terug te vinden. Bij een nieuwe afspraak ontvangt de patiënt thuis, onderweg, bij het ziekenhuis en na afloop relevante notificaties. Na afloop ontvangt de patiënt het verzoek om de afspraak te beoordelen. Dit patiënttevredenheidsonderzoek kan desgewenst worden gekoppeld aan bijvoorbeeld Zorgkaart Nederland.
Persoonlijke communicatie zonder dat het u tijd kost
Met de Patient Journey app kunnen ziekenhuizen patiënten realtime van informatie voorzien, ook bij tussentijdse wijzigingen. Dit vergroot de efficiency van het ziekenhuis en bovendien de patiënttevredenheid.
Nu in Corona tijden bewijst de app zich des te meer, uitvragen over Corona gaat automatisch en digitaal. Patiënten hebben minder angst en blijven minder lang in uw gebouw.
De gebruiksvriendelijke app kan desgewenst eenvoudig worden gekoppeld aan het patiëntenportaal van het ziekenhuis en voldoet aan alle Europese wetgeving rondom privacy en beveiliging. De Patient Journey app stelt ziekenhuizen in staat om afspraken met patiënten te optimaliseren!