(Junior) accountmanager

Beschrijving

Jeeves wil iets veranderen in Nederland; wij willen met onze diensten meer gastvrijheid en dienstverlening binnen de zorg.  Als marktleider van gastvrije dienstverlening zoals parkeerservice, pendeldiensten, gastvrouwen, apps en thuisbrengservice aan ziekenhuizen zetten wij ons dagelijks in om patiënten gasten te laten worden. Wij doen dit vooral door te werken met mensen die ons gevoel delen.

In verband met zwangerschapsverlof zoeken wij een enthousiaste (junior) accountmanager met gastvrijheid als tweede natuur voor een periode van  1 januari t/m 1 juni 2018 voor 24 uur per week met mogelijkheid tot verlenging.

Als (junior) accountmanager zorg je ervoor dat onze klant altijd met een glimlach aan de andere kant van de tafel zit. Je bent samen met de Ambassadeur Patient Journeys verantwoordelijk voor alle ziekenhuisklanten bij Jeeves.  Daarnaast introduceert Jeeves continue nieuwe diensten die inspelen op de behoefte van de zorgmarkt. We vinden het dan ook belangrijk dat je initiatiefrijk bent en kansen kan ombuigen naar nieuwe projecten die aansluiten op ons brede pallet van diensten. Je werkzaamheden zijn zowel ondersteunend als zelfstandig en deelt je tijd efficiënt in op basis van prioriteiten.

Wat houd je werk in?
Als ambassadeur ben je de spil tussen onze ziekenhuizen en Jeeves. Je bent verantwoordelijk voor alle bestaande ziekenhuisklanten en onderhoudt de contacten. Je stelt je proactief op  en probeert altijd de verwachtingen te overtreffen. Daarnaast zet je je in om onze dienstverlening verder bekendheid te geven binnen de zorg,  Door je actieve houding weet je aan tafel te komen bij de ziekenhuizen. Tijdens deze gesprekken achterhaal je welke vraagstukken er spelen en zorg je ervoor dat de juiste oplossing wordt voorgesteld. Ook ben je verantwoordelijk voor het traject daarna: van offerte tot en met de opstart van nieuwe projecten.

Naast het contactpersoon voor de ziekenhuizen zelf ben je ook het aanspreekpunt voor de teams van medewerkers van de ziekenhuizen. Je bent verantwoordelijk voor alle operationele zaken betreffende de opdrachten behalve de planning.

Wat doe je dan echt?

  • Je weet alles van onze klanten en de markt en voorziet hen van goed advies.
  • Je brengt specifieke wensen en mogelijkheden in kaart en denkt mee met onze ziekenhuizen.
  • Je vertaalt je advies in offertes op maat.
  • Klantgerichtheid, netwerkkwaliteiten, inlevingsvermogen en organisatorisch talent; je kunt goed prioriteiten stellen en snel schakelen (!)
  • Je werk houdt hier niet op. Ook het traject tot de opstart van nieuwe projecten werk je uit.
  • Loopt de opdracht eenmaal dan blijf jij aanspreekpunt voor je klant.
  • Regelmatig bezoek aan onze klanten en onze medewerkers op locatie.
  • Naast het contactpersoon voor de ziekenhuizen zelf ben je ook het aanspreekpunt voor de teams van medewerkers van de ziekenhuizen. Je bent verantwoordelijk voor alle operationele zaken betreffende de opdrachten behalve de planning.

 

Wat wordt er van je verwacht?
Je kunt goed omgaan met een horizontale organisatiestructuur. Het kantoor in Rotterdam bestaat uit 12 personen, maar de gehele organisatie uit 300 medewerkers. In beide situaties voel jij je thuis. In deze functie werk je zowel ondersteunend aan de ambassadeur Patient Journeys als zelfstandig.

  • HBO/Academisch werk- en denkniveau;
  • (werk)ervaring in de ziekenhuiszorg dan wel een studierichting (Bijvoorbeeld Gezondheidswetenschappen/BMG);
  • Gastvrijheid zit in je bloed;
  • Proactief en vindingrijk;
  • Zelfstandig;
  • Flexibel;
  • Hands-on mentaliteit;
  • Functioneert uitstekend zowel zelfstandig als in samenwerkingsverband.

 

Wat bieden wij?
Je gaat werken in een dynamische werkomgeving met een gedreven en enthousiast team. Adembenemend uitzicht! Ons kantoor is gevestigd midden in Rotterdam op de 21ste verdieping van ‘Spaces’, Hofplein.

Het salaris is marktconform en afhankelijk van ervaring. Wij zoeken iemand voor 24 uur per week.

Meer weten of direct solliciteren?

Ben je enthousiast over deze vacature dan zien wij graag je cv, pasfoto en motivatie tegemoet. Dit mag naar:  ivanzuidam@jeeves.nl t.a.v. Ilona van Zuidam. Voor verdere achtergrondinformatie of vragen kun je  tevens contact opnemen met haar via de email of via telefoonnummer 010- 43 33 921.

Als je meer wilt lezen over onze geschiedenis en alle diensten die de afdeling Patient Journeys biedt, kijk dan nu op  www.jeeves.nl.




Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een: