https://www.jeeves.nl/app/themes/jeeves-theme/dist/images/header-notification-image.png
Zorg jij ook graag voor anderen? Kom bij ons werken!
Jeeves logo
Jeeves logo

Kenmerken van onze gastvrouwen en -heren

Iemand die authentiek is voor uw entree

c Created with Sketch.

Oprechte interesse in uw patiënten.

c Created with Sketch.

Zorgt voor structuur bij de entree.

c Created with Sketch.

Handhaaft vriendelijk uw rookbeleid.

c Created with Sketch.

Dienstbare senioren.

c Created with Sketch.

Vaste lokale teams. Speciaal voor u.

c Created with Sketch.

Uniforme kleding.

Wilt u een gastvrouw of -heer?

Vraag een gratis offerte aan

Echte gastvrijheid bij uw entree

Een gastvrouw of gastheer helpt patiënten met hun rolstoel, begeleidt patiënten – al dan niet met paraplu – naar binnen en zorgt voor een schoon plein. Ook spreken gastvrouwen en gastheren mensen op vriendelijke wijze aan op ongewenst gedrag, bijvoorbeeld in het kader van een rookvrij ziekenhuis of de verkeersdoorstroming. Vindt er een verhuizing of verbouwing van het ziekenhuis plaats? Onze gastvrouwen en gastheren leiden de toegenomen drukte in goede banen.

Menselijkheid

Voor een warm welkom en het begeleiden van patiënten geloven wij in de meerwaarde van gastvrouwen en gastheren die vertrouwd zijn met patiënten en hun behoeften. Met hun professionele achtergrond bieden zij een continue kwaliteit van dienstverlening aan.

"Bekijk hoe mijn gemiddelde werkdag eruit ziet."

Uw flexibele schil

Heeft uw ziekenhuis een tekort aan vrijwillige gastvrouwen en gastheren binnen in het ziekenhuis? Ook dan ontzorgt Jeeves u graag door het tekort aan te vullen met een flexibele schil van professionals. Zelfs het uitbesteden van de gehele planning van gastvrouwen en gastheren, inclusief begeleiding, is mogelijk.

Media berichtten afgelopen zomer dat sommige aanbieders het niet zo nauw nemen met het serviceniveau. “Des te meer kunnen wij ons onderscheiden met onze eigen valet-parking service”, vertelt Yassin Saddiki, commercieel manager van de Rotterdamse luchthaven.

rotterdam
Yassin Saddiki Commercieel Manager

“Patiënten hebben al stress, dan is het belangrijk dat ze zich niet druk hoeven te maken over het parkeren.”

Parkeerservice bij St. Anna: ‘Stress verminderen is een groot goed voor ziekenhuizen’
Nicole Muntendam Hoofd Hotelservices

“Onze gasten ervaren deze service als erg prettig”, weet Stephanie. “Ze kunnen zo zorgeloos dat wijnarrangement bij hun diner nemen.”

Thuisbrengservice bij toprestaurant: ‘Onderdeel van de totaalbeleving’
Stephanie Brevet Directie assistente

“Ook op verzoek van de gemeente hebben we naar oplossingen gezocht om de parkeerdruk te verminderen”, vertelt Bart Jansen, die als adviseur betrokken is bij het parkeerbeleid van Alrijne.

Alrijne onthaalt patiënten en bezoekers gastvrij met nieuwe parkeerservice
Bart Jansen Adviseur parkeerbeleid
Yassin Saddiki Commercieel Manager
Nicole Muntendam Hoofd Hotelservices
Stephanie Brevet Directie assistente
Bart Jansen Adviseur parkeerbeleid
Ik wil oprechte gastvrijheid!
Contact