Zorg jij ook graag voor anderen? Kom bij ons werken!
Vacatures
Terug
Diensten
Zakelijke diensten
Chauffeurs
Altijd onderweg voor jou
Thuisbrengservice
Optimaliseer de beleving van uw gasten
Autodealer Haal & Breng
Kies flexibele chauffeurs voor autotransport
Valet Parking
Het ultieme visitekaartje!
Valet Charger
Zorgt voor een efficiënte inzet van oplaadpunten
E-learning
Diensten voor in de zorg
Parkeerservice
Stel patiënten en bezoekers gerust
Gastvrouwen en -heren
Maak een perfecte eerste indruk met gastvrouwen en gastheren
Chauffeurs
Een gedetacheerde chauffeur op uw shuttle
Poliregisseur
Voorkom stress door een persoonlijke benadering
Jeeves Uitzendbureau
Gastgerichte professionals voor alle niet-medische functies
Mantelzorg
Een kortere ligduur door zorg na de ziekenhuisopname
Thuisbrengservice
Ontzorg de patiënt in het vervoer naar huis
Patient Journey App
Vergroot uw patiënttevredenheid
Sectoren
Sectoren
a
Created with Sketch.
Ziekenhuis en zorg
Uw patiëntbeleving omhoog met praktische oplossingen
t
Created with Sketch.
Bedrijfsleven
Tijd besparen achterin uw eigen auto
c
Created with Sketch.
Horeca en events
Uw gast start onderweg al met uw beleving
p
Created with Sketch.
Luchthaven
De passagier in een warm bad
u
Created with Sketch.
Gemeente
Uw burgers als gasten
Reviews
Over ons
Blog
Vacatures
6
Contact
010 433 3921
Diensten
Zakelijke diensten
Chauffeurs
Altijd onderweg voor jou
Thuisbrengservice
Optimaliseer de beleving van uw gasten
Autodealer Haal & Breng
Kies flexibele chauffeurs voor autotransport
Valet Parking
Het ultieme visitekaartje!
Valet Charger
Zorgt voor een efficiënte inzet van oplaadpunten
E-learning
Diensten voor in de zorg
Parkeerservice
Stel patiënten en bezoekers gerust
Gastvrouwen en -heren
Maak een perfecte eerste indruk met gastvrouwen en gastheren
Chauffeurs
Een gedetacheerde chauffeur op uw shuttle
Poliregisseur
Voorkom stress door een persoonlijke benadering
Jeeves Uitzendbureau
Gastgerichte professionals voor alle niet-medische functies
Mantelzorg
Een kortere ligduur door zorg na de ziekenhuisopname
Thuisbrengservice
Ontzorg de patiënt in het vervoer naar huis
Patient Journey App
Vergroot uw patiënttevredenheid
Sectoren
Sectoren
a
Created with Sketch.
Ziekenhuis en zorg
Uw patiëntbeleving omhoog met praktische oplossingen
t
Created with Sketch.
Bedrijfsleven
Tijd besparen achterin uw eigen auto
c
Created with Sketch.
Horeca en events
Uw gast start onderweg al met uw beleving
p
Created with Sketch.
Luchthaven
De passagier in een warm bad
u
Created with Sketch.
Gemeente
Uw burgers als gasten
Reviews
Lees hier reviews uit uw sector.
Over ons
Blog
Vacatures
6
010 433 3921
Contact
Blog
Wat gebeurt er in de wereld van Jeeves?
Uitgelicht
Jeeves zet in op e-learning voor gastvrijheidsmedewerkers in de zorg
Jeeves zet een volgende stap in de professionalisering van haar gastvrijheidsmedewerkers voor de zorg. Door het opleiden van gastvrouwen en gastheren via e-learning zijn zij voortaan nog beter toegerust voor specifieke taken, zoals het voorkomen van agressie en het handhaven
Nieuws
20 juni 2023
‘Je wilt als organisatie weten hoe je publieksagressie het hoofd kan bieden’
Organisaties als ziekenhuizen, overheidsinstanties en luchthavens kunnen veel van elkaar leren omtrent agressie op de…
13 juni 2023
Handvatten voor het omgaan met publieksagressie op de werkvloer
3 mei 2023
1 juni: event ‘Agressie & Hospitality’
25 april 2023
De 3 grootste obstakels voor een rookvrij ziekenhuis volgens de NVZ-rookscan
19 april 2023
Onderzoek naar arbeidsomstandigheden: veiligheid in de zorg moet stukken beter
29 maart 2023
Jeeves zet in op e-learning voor gastvrijheidsmedewerkers in de zorg
9 maart 2023
Accountmanager Yvonne Prins: ‘Hospitality staat echt op 1 bij Jeeves’
20 mei 2022
Pandemische paraatheid in het ziekenhuis: ‘Weet waar je de juiste mensen vandaan haalt’
11 maart 2022
‘Gegarandeerde inzet flexibele schil belangrijk om ziekenhuis te ontlasten’
18 februari 2022
Gaan de versoepelingen ook gelden binnen ziekenhuizen?
8 februari 2022
Gastvrijheidsmedewerkers brengen rust voor verplegers
17 december 2021
Jeeves breidt dienstverlening uit naar de langdurige zorg
13 juli 2021
Een veilige werk- en bezoekomgeving in het ziekenhuis? Zet 1,5 meter coaches in
Blog
Laura de la Mar: ‘Gastvrijheid is juist in de zorg van groot belang’
Agressie-expert: ‘Ziekenhuizen reageren te weinig op agressie’
VWS: ziekenhuizen zelf verantwoordelijk voor coronabeleid en maatregelen
Pandemische paraatheid: dit weten we nu (en tips voor ziekenhuizen)
Blog: Escape room
Proactieve, duidelijke én gastvrije coronacommunicatie in ziekenhuizen nodig
Back to the Future: De rol van het facilitair bedrijf in én na de coronapandemie
Grip op gastvrijheid tijdens corona: veiligheid en hygiëne op voorgrond
Promotie onderzoek: ‘Menselijke factor het belangrijkst in de gastvrijheidsbeleving’
Begeleiding bij vaccinatie: ‘Vaccineren is meer dan alleen een prik zetten’
Gastvrij communiceren over coronamaatregelen in het ziekenhuis
COVID-ondersteuning van het ziekenhuis: triage, mondkapjes en 1,5 meter
Klanten vertellen
Fred Legerstee (RET): ‘Toeristen worden verrast door onze gastvrijheid’
‘Ook in beddencentrale Erasmus MC zijn gastvrije medewerkers belangrijk’
‘Aan de verhuizing van Tergooi MC gaat een enorme voorbereiding vooraf’
‘Veiligheid op de werkvloer is enorm belangrijk voor ons ziekenhuis’
Rijnstate maakt werk van toekomstbestendige gastenontvangst
Apotheek Alrijne besteedt medicijnbezorging uit aan Jeeves
Maasstad Ziekenhuis creëert gastvrij en toegankelijk voorplein
Amsterdam UMC: ‘Terreincoaches zijn de spil van ons rookvrijbeleid’
De 5 voordelen van een haal- en brengservice volgens Breeman
Rijnstate maakt ziekenhuis toegankelijker met nieuw mobiliteitsbeleid
Facilitaire dienstverlening in coronatijden: zo pakt Flevoziekenhuis het aan
Van Mossel VKV: ‘Haal- en brengservice zorgt voor betere klantbeleving’
Oudere berichten
jeeves nieuwsbrief
Maandelijkse tips over gastvrijheid in uw postvak?
Meld u nu aan en ontvang praktische tips en nieuws over gastvrijheid voor uw organisatie.
E-mailadres
*
Email
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Ja, ik wil verder praten met Jeeves!
Contact